luni, 11 aprilie 2011

Bun...si nu prea...

Eh..ca sa vada toata lumea ca eu sunt un om serios...(mint), ceea ce fac eu acum nu e ce am zis in post-ul anterior...in fine..
Am sa incep cu ultima mea obsesie si anume vestitii RObotzi, si ceva imi spune ca nu e doar obsesia mea.Ei bine pentru oamenii care au creat toata nebunia asta cu simpaticii robotzei am un foarte mare bravo...iar pentru cei care inca nu au vazut despre ce este vorba, din respect pentru "creatori" nu voi posta filmuletzele pentru ca nu cred ca este corect, insa va indrum sa le vizitati site-ul www.creativemonkeyz.com la sectiunea RObotzi si sa va bucurati de umorul de calitate pe care acestia l-au creat.E bine de stiut bineinteles pentru cei ce nu stiu (aici cred ca tastez pentru un public inexistent) ca in fiecare joi apare un nou episod.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu